5 Eylül 2020 Cumartesi

Gene kısa kısa yazacağım fazla derine girdikçe Silivriden çıkmakta var.


Borgen dizi değil de sanki medya siyaset ilişkisi belgeseli. Nezaketli söylenen yalanlar bir şeylerin üzerini örtmeler haber atlatmalar bizim ülkemizde olmayan şeyler. İnsan bu ilişkileri gördükçe evi her gün temizleyesi bütün saksılara portakal ekesi geliyor.

Balık mevsimi açılmış tabi sazan mevsimi de.

Barbun özlemiştim, balıkçımıza gittim genç adam en az on beş kilo almış. Hemen yanında yancı küçük manav var orada da roka beş lira olmuş 

Ey! korana sen nelere kadirsin...

Kitabımı yayınlamak istiyorlar ama hepsi para istiyor kimi editör için kimi de kendi satamadığı kitapları bana kakalamak istiyor. Daha terbiyesiz teklifler de var da onlar nasıl telaffuz edilir henüz bilmiyorum. Kısaca avucunuzu yalarsınız. O paraya 5 yıldızlı otelde tatil yapar yıldızları da arka cebime koyarım.

Sosyalmedya gerçek hayatı sahtekarlıkta ona falan katladı. İnterneten bir şey sipariş ettikten sonra gelirse çok şaşırıyorum. Eğer istediğim şey gelirse sevinçten aklımı kaçıracak gibi oluyorum.

İnstagramda artık kurallara göre oynamaya başladım. Nereye varacak sayfamın durumu merak konusu gerçekten.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


Menejerimi arayın dizisinin tek başarılı castı şu köpek olmuş. Lütfen bulun Fransız versiyonunu seyredin... Lezbiyenlik iki kızın çek yatta birlikte uyuması değildir o kadarını yazayım ve öfff bana ne be.

☺☺☺☺

Benim limon ağacım lavel atladı bakınız.