22 Ağustos 2020 Cumartesi

Ardıç kuşları çok akıllı onları takip et bence

 


 

Hay herkes!


Çok işim var, projelerim süper gidiyor, tüm yavşak insanlara rağmen hayatı değerli hale getirme işine son sürat devam ediyorum.

Eee yaş geldi 32 civarlarına :;)

Kendime yaş günü hediyesi 110 parça dremel kafası aldım seyretmesi bile olağanüstü. Acaba poster mi yapsam. Neyse Çin'den mallar gelmeye devam ediyor. Onları sabunlu suda iyice ovalıyorum. Aslında bütün ayrıntıları yazabilirim ama dedim ya çok hareketliyim,

mesela bugün arka balkonun camlarını sildim (ilk kez cam siliyorum) tam beş dakika sürdü ve camları öyle parlatmışım ki şu an yoklar.

Gerçekten bütün gün kadınlar evde ne yapıyorlar? Keşke bir herifi zamanında aşk meşk yalanlarıyla kafalayıp ev kadını kisvesi altında görünmezliğin sırrını keşfetseymişim.


Facebook da post yayınlamıyorum diye neler dönüyor anlamıyorum sanıyorlar baya arkadaşlarımı falan yağmalamışlar ve bunu kaçınılmaz sonucu olarak çeşitli organizmalar yetişmiş.😗


Düşmanlarımla dost olacak kadar zavallı olmayın lütfen.


Pleaseeeeee.


Okuduklarım saymakla bitmez en çok Madam Bovary den etkilendim. Erkeklerin doğası gerekleri yalancı olduğunu falan yazıyor ki şimdi böyle yazsam en hafifinden frijit derler. Nitekim Dm' den yürüyen bir şahısa cevap vermeyince bu tespiti benim için yapmıştı.


Baya kafa ve sanat olarak ilkel çağa dönmüşüz, sadece id le yaşıyoruz. Orta çağa döndük desem kesinlikle kendimize iltifat etmiş oluruz, çünkü o devirdeki ince işçiliğe rahmet okuyalı baya oldu.


Dedim ya yazacak çok şey var yeni öğrendiğim ve uygulamaya başladığım teknik olaylar, dedikodular, hakeza memleket meseleleri. 


Yazın tekne, karavan ve çeşitli dar alanda rövanşta atmaya kalkanlarla eğleniyorum zaman zaman.


Arkadaş eğer odanda tuvaletin, ayrı duşun, her bölge için ayrı havlun yoksa iğrenç bir durum oluşmuyor mu? Mayo değiştirme kuyrukları hiç elit bir görüntü değil.

Hele hepatit kapma durumlarından nasıl korkmuyorsunuz diyeceğim ama "hayat instagrama sığacak kadar" zaten.


Hımm burası kesmedi bak şimdi gene roman yazayım bari.


Haftada bir blog yazmak iyi fikirmiş artık böyle yaparım.


Bu benim salata yaparken birden yeşertmeye karar verdiğim limon çekirdeğim filizlendi. Ağaç olacak o potansiyeli görüyorum gayretinden.