25 Ocak 2012 Çarşamba

lodosum

Dün Eminönü'nde daha doğrusu Şark han daydım. Resmen gözüm gönlüm isyan etti. Herhalde bu kadar çirkin şeyi bir yılda falan görüyorumdur.
Neyse çirkinlik kotamı doldurdum dün. Birmilyonculara gitmek daha iyi çünkü adamlar uyanık eğer tek alrsan sana dükkanın fiyatından satıyor.
Araştırmalarım gene hüsranla bitti yani.
İşimin bittiğine karar verince muhallebiciye oturdum başımın ağrısı bu arada tavan yapmıştı. Bu ağrı lodos geçene kadar beni yalnız bırakmayacaktı (beynimin içinde vır vır vır gereksiz varlığını sürdürecek ilaç alamıyım diyede miğdeyi de kitleyecekti)
Yanımda oturan kadınlar beli ki bir şeyler dikip satıyorlardı, malzeme dökümü yaptılar uzun uzun. Normal aile ortamı insanılardı (bunu da kot giymemelerinden anladım:) birden iğne oyası mevzusundan firen çektiler ve zenneyi konuşmaya başladılar. Biri çok beğenmiş tavsiye ediyordu. Benim kulak artık uzamış masalarına düşmek üzereydi. Bir taraftan da twitlere bakıyordum onlar da zenneden bahsediyorlardı.
Herkes çok etkilendiğine ve filmi anlatmakta zorlandığına göre sağlam tabuya bağlamış mevzuyu gitmek lazım.....