31 Mayıs 2015 Pazar

"Star Trek Into Darkness" özet

"Gene bir toplantıdayız arkadaşlar, hepinize ayar vereceğim, 
monitörlere bakın merkezi gösterim yapacak kadar bütçemiz yok."

 "Ulan gene biri beni faceden silmiş işin yoksa ara bul..."

"Bu körgde müdürün yakını olmasa bu röfleli saçlarla ancak kuaför yamağı olurmuş 
arkasına bakayım bari".

"Hacılar bu yıldızları bizzat kendim galaksiden topladım 
buraların hakimi benim lan!"  

" Gene arkaya attılar beni neyse ki bu manzara tanıdık" 



"Saçlarım saçlarım diyorum. Kaçta çıkarım şunlara galaksiyi dar edeceğimde"


"Yaw bi rahat uyutmadınız lan... Taklidime bak... İplikle mi aldınız bunun kaşını çok acımıştır he.
Soğuk espirilerinin sebebi bu mu? Gurur yaptın tabi...


"Ne biçim cast ben den iki tane var figürana düştük iyi mi.?"


"Höst biz bu galaksiye hayatımız verdik lan. Ölümüz bile rol buluyor, iki günlük çocuklarsınız hıyarotlar
o kadar görsel efekti sünger adama koysanız o da karizma yapardı"