28 Ekim 2014 Salı

taylor reid / instagram gerçekleri


The Bold Italic yazarı Taylor Reid, bazı Instagram kullanıcılarına açık mektup yazmış. “Instagram’da bu yüzden seni artık takip etmiyorum” başlıklı eğlenceli yazısını okuyunca pek çok şey tanıdık gelebilir.
Instagram’a bayılıyorum. Uyanır uyanmaz, gün içinde, yatmadan önce; sürekli Instagram’a bakıyorum. Yıllardan beri en uzun süreli ilişkim diyebilirim. Yine de bazı fotoğraflara katlanamıyorum. Tabii ki kim ne paylaşmak isterse paylaşabilir, kim kimi takip etmek istiyorsa, edebilir. Ama benim de “unfollow” etme hakkım var. Neden seni artık takip etmediğimi soracak olursan, al sana nedenleri…
1. Çok. Fazla. #Selfies.
2. Instagram filtrelerinin fotoğrafları iyi gösterdiğini biliyoruz, değil mi? Şey,… sen istisna olabilirsin.
3. Geçtiğimiz iki yıl içinde yediğin her yemeğin fotoğrafını yayınladın ve ben açım, lanet olası.
4. Resim altı yazıların paragraflarca süren uzun hikayeler, burası canlı günlük tutma yeri değil.
5. Her gün ne giydiğinin fotoğrafını paylaşıyorsun. Merak etseydim, gelip gardrobuna bakardım.
6. Çok tatlı bir çocuğun var ama her fotoğrafı..?
7. Acayip şahane yerlere gidiyorsun ve bana kalan gittiğin yerlerin fotoğrafları oluyor.
8. Instagram ismini değiştiriyorsun, kim olduğunu hatırlamıyorum.
9. AGHHH! Cidden flaş kullanmayı bırakmalısın.
10. Aynı şeyden üç ayrı fotoğraf paylaşma.
11. Aynı şeyden üç ayrı fotoğraf paylaşma.
12. Aynı şeyden üç ayrı fotoğraf paylaşma. Gördün mü? Çok sıkıcı!
13. O kolaj app’ını çok sık kullanıyorsun. Tek bir fotoğraf, beş küçük fotoğraftan daha iyidir. Birini seç işte. Emin ol.
14. Koltuğun, yastıkların, örtülerin, perdelerin… O kadar çok çekiyorsun ki onların fotoğraflarını; mobilya hastası olabilir misin acaba?!
15. Dünyada farklı olmasını istediğin şeylerin kendisi ol ama lütfen ilham verici sözleri fotoğraflarının üstüne koyma. Lütfen!
16. Dün gece partilemişsin ve acayip sarhoş olmuşsun?! Hadi canım, ciddi misin? Çok çılgınsın.
17. Cep telefonunla fotoğraf çekerken, fokuslamayı bilmiyor musun? Ya pardon, doğru hala kafan iyiydi değil mi!
18. #itsweirdhowyoumakeeverythingahashtag.