23 Şubat 2014 Pazar

Sevgili günlüüük (tatlı sert bir ifadeyle okunur)



monologlar
Bir gün karşı tarafa (bostancı) geçmek istedim sis bastırdı. Karşı taraf tamamen yok oldu hem de bütün insanlar ve ahtapotlarla birlikte
Başka bir gün taksimde olacak etkinliğe heves ettim gitmeye arkadaşta buldum ama etkinliği karşıya Kadıköy'e aldılar. Korktum bir daha şehrin felaketine tanık olmak istemedim.
Seçimler yüzünden partiler faaliyetlerini kendine yakın olanları un ufak etme  yönünde gayretler şeklinde sürdürüyor. Herkesin hesapları var gibi,
Benimse hesaplarım hala orta boy bir göbek için kaç kilo mantı yemeliyim şeklinde.
Vodofon, telefonumu 2471ci kere açmayınca bana artık sesli mesajlar bırakıyor 
canım yaa.
Dans klibimizin yayınlanmasına izin çıkmadı J
Gülen yüz olmazsa yazının manası ne kadar değişiyor.
bence kanun maddelerini sonuna da bu simge eklensin en azından adam hapse girerken “lan bu suç komik mi şimdi, biraz kal sonra bu maddeyi değiştiriz mi demek istediler acaba" diye sorgulasın hayatını boş durmasın ilerki yıllarında.