18 Ağustos 2013 Pazar

hobby spreyle neler yapılır?



Bugün hiç istemeden birini öldürdüm galiba gönlük:

N’apayım bütün gece vızıldadı hiç umursamadım. Gene pozitifliğimin tavanlarındaydım. “O da can garibim ekmeğimin peşinde” diye hiç bulaşmadım fakat sabah banyoda saldırıya geçmesini hiç beklemezdim. Resmen gözünü kan bürümüştü döne döne kamikaze uçuşları yapıp bana saldırdı. Bu kadar özgüven ancak kolej mezunu yeni yetmelerde bulunurdu. Tabi bir de kan davası güdenlerde, ben “onun ailesinden birini öldürmüş olabilir miyim?” diye düşündüm kesimlikle “hayır” dı bunun cevabı.
 Ben en çok yazlıkta karşılaşırdım bu cinsle onları da sevmedikleri tablet takarak kovarım. Yani elimi kana bulamayalı yıllar olmuştu ve onların ailesinden olması imkânsızdı. Olsa bile hatırlayamazdı biraz zekası noksan olurdu bunların.
Bu Ninja sineğin bana taarruzu sırasında dedim ki “geri zekâlı ben senden on binlerce kat büyük ve tabii ki akıllıyım, bu neyin havası?”
Dinlemedi tabi anlamadığım dilde o da bana saydırdı sonra ” eee” dedim aldım elime annemin saç spreyini üzerine sıktım güzel kokular eşliğinde sesizlik oldu. 
Saçlarımızı hareketsiz bırakan bu şeyi birçok yerde kullanmışlığım vardı zaten. Mesela kuru pastel fixe etmek oyuncak bebeklere allık sürünce onun dağılmamasını sağlamak, parlak camlarda kamera yansımasın diye mat etkisi bırakmak gibi mesleki buluşlarda. 
Az sesiz olsaydı hiç bunlar başına gelmeyecekti başına tüh tüh.
Niceleri uykuda benim kanımı emmişti de çıtım bile çıkartmadıydım (böyle bir geçmiş zaman takısı var mı bilmiyorum Türkçeyi iyi bilen tüm editörlere sevgiler saygılar bol kazançlı günler dilerim)

Çok da gençti.