28 Ağustos 2013 Çarşamba

Haay Erenler!


Rüyamda iş görüşmesin deydim,  bir müzik kanalında program yapımcısıyla konuşuyordum. Dedim ki safça “bu ara çok hareketli kanallar, geçen gün hopudu hop programından da çağırdılar beni görüşmeye” deeerdemez kadının her yerinden duman çıktı (rüya olduğu için zaten her şeyi yamuk yumuk görüyordum zaten) “ o zaman git orada çalış!” diye bağırdı.

Birden sahne değişti ne olduysa bu seferde asistanıyla iş konuşmaya çalışıyordum. Herhalde rüyanın bu kısmını montajda attılar. Bir yandan da çalgıcılar prova alıyorlardı darbuka solo çıldırmış gibiydi. 
Neyse asistan kız da beni şakayla karışık aşağılıyordu ama ince yaptığı için hiç acıtmıyordu. Bu tarza alışkındım. Asistanların elinde oyuncak olmayan var mıydı zaten? Bin sekiz lira aylığa anlaştık. (burası kâbusa dönüyor artık) Çok kazık yediğimi düşündüm ki “sonradan artış olur değil mi?” diye de sordum tabi ki cevap vermedi. Ve gitti.

Yüreğim sıkışmış vaziyette uyandım. Gün çizim-mizim biterken a baktım arkadaşım faceden mesaj atıyor. İçerik şöyle bir müzik kanalına proje hazırlıyorlarmış görüşsek iyi olurmuş… İnanmazsın gönlük kanal logosuna kadar gördüğüm bu rüyaları yediğim ağır börekler bilinçaltı çöplüğünden çıkarmıyorsa yakında "erenler"le tekrar görüşeceğiz demektir.