21 Nisan 2013 Pazar

bahar temizliği başlasın!

Bir kere üzerine yapıştırmaya çalıştıkları etiketi yırtamazsan o senin kaderin olur kurtulamazsın bence imaj dedikleri de budur.
Bahar temizliği yaptım biraz, facede  20 arkadaşım olduğu zaman yazdığım günlük safsatalar bile duruyormuş sildim tabi ki, (twitlerimi de sildim sıra burada off bu çok uzun zaman alabilir)
şimdi baktım da hayatım nasılda savrulmuş.
Yok kimseyi atmadım ama kendiliğinden gitseler bazıları çok iyi olur.
Dün yeğenim bizdeydi "sabahları burnum akıyor" dedi "a a benim de" dedim karşılıklı sümük senfonisi yaptık.
İnsan yaşlandıkça kontrolü eline alıyor "aman canım gülüyoruz eğleniyoruz" demiyor yanlış zar atmamak için elinden gelen her şeyi yapıyor, çünkü biliyor ki bir an şaftın kaydımı düzeltmesi çok zor oluyor.
En acayibi ki (kaç kere başıma geldi) mağdur olduğunu düşündüğün bir partiye oy veriyorsun o meclise giriyor ve senin tam tersin bir başka partiyle birleşip bambaşka bir yere geliyor. Bu futbolcularda da böyle, tutuğun santrfora gelecek sene hangi takımda küfür edeceğini hiç bilemiyorsun.
Buradan bir sonuç çıkar her halde de ben daha onu çıkartamadım da.
Bahar temizliği demişken hayatımızdan bazı insanları çıkartamıyoruz maalesef ama onlara nerede durmaları gerektiklerini hissetire biliyoruz ama  bunu da 6 yaşında bir çocuktan öğrendim.
Çok yazdım biliyorum...
Bu ne ki gerçek defterlerimi bi gör sen.