28 Ekim 2012 Pazar

sosyal medya arkadaşlıkları

Hiç olmadık durumlar çıkıyor.
Hemen söyleyeyim üsttü açık bekar erkekleri eklemiyorum tabi sanatçılar başımız üzerinde.
Dün daha bir çizer toplu mesajla proje başlattı kitap olacak. Projeyi yazmayayım da belki ben de Türkiye ayağını yaparım. Toplu maillerden acilen kaçanları da kınıyorum çünkü istersen takip etmeme ayarı var diğer gelenleri görmüyorsun tabi neredeee bizde o kafa.
Mailin içindeki iyi niyeti anlayınca diyorsun ki neden biz böyle olamıyoruz acaba. Daha önce de bir mail gelmişti Türkiye'de sanatçı olmanın zorluklarını yazmamı istediler (ülkemi gammazlamadım tabi) o da bir söyleşiye hazırlanıyordu. Kişisel mailler de alıyorum onları yazmayayım da havaya girmeyeyim şurada. Bizde facebook flört aygıtı olarak görülürken yabancılar baya yardımlaşma ve paylaşma için kullanıyorlar bu mecraları. Pinterestide çok beğeniyorum tumbire göre çok hızlı ve sadece görselle dayalı, bloğunu pinterest te de yayınlayanların bloglarını hiç açmama gerek kalmıyor. Bloger dertleşmek için iyi. Gelecekte çok hantal kalacağa benziyor çünkü facele blogerın arası nane limon durumları.
Tabi ki kendileri google+ la çalışmak istiyor ama olmuyor işte.