29 Ağustos 2012 Çarşamba

dizilmeyin leeen

Bazı diziler ikiz gibiler.
Çalışma hayatımı evden sürdürdüğümden beridir 
ara ara gündüz kuşağına bakar oldum,
eski komik dizler yenileriyle aynı neredeyse 
en azından formatları aynı 
bakınız üsküdara gideriken 
baya kişiye ilham vermişe benziyor.
TV'yle ilişkimi profesyonel düzeyde tutmaya çalışıyorum tabi kiii.
Eğer kafaya takarsan çok hata var çok geyik malzemesi var ama bunu yapmayacağım...

Biraz gündemi yakalayayım dedim bu aralar çok zor 
hep  değişiyor ve neyin daha büyük felaket olacağına inan karar veremiyor insan.
Bunun için bir arkadaşımdan rica ettim deprem yada savaş halinde bana mesaj atacak 
onun dışında gündem dört dakikada bir çöp olacağına göre niye ben...
Yanlız kanal D nin hedef kitlesini belirlemiş olmasına çok sevindim
hani çanta gelip gelip bir ev hanımının salonun da açılıyor /patlıyor ya dedim ki tamam bu kesinlikle ben değilim....