26 Ağustos 2012 Pazar

ayıların en rahat açabildiği kapı Honda

Böyle bir haber okumuştum piknikçilere uyarı vardı
asıl haber oydu.
Geçen Kadıköye verip verişitirdim
sanırım twet ruhu bulaşmıştı bünyeme.
kendime geldim
we diyorum ki Kadıköyü Üsküdardan ayırmayalım
karşıya geçerken ikisine birden iyi davranalım
nede olsa ana karaya oradan ulaşıyoruz,
yoksa Muşa sevgili Antepe yemeğin Allahı Adanaya nasıl gideriz.
Dışarıda yapış yapış nefis bir hava var her an sümük kıvamına gelebilirim.

Dün akşam NTV de "Hayat nasıl işler" belgeselini seyrettim
Eko sistemin en önemli hayvanı sümüklü böcekler seçildi.
Hiç aklına gelirmiydi he
doğanın yıkımlarla başa çıkama çabaları olağan üstü hakikaten
BBC ye buradan çarpıcı belgesel yapmasını biliyorsun koçum diyoruz
ve ferrarimize binip başka maceralara atılmaya gidiyoruz
İğrenç bir espiri de yapardım da "Atılla" ilgili
daha fazla antipati çekmeyeyim dedim.