13 Kasım 2011 Pazar

ke çe le yada he ce le

Burada kısaca diyo ki yünü al sabunla yuvala 
ama şunı demiyo o yün nasıl olacak sıcak suda daha iyi falan olur da dememiş (nankör)
neyse ki labrotuarda arkadaşlar kırk sekiz gündür bu konuda çalışıyorlardı
vardım onların yanına dedim ne iş:
Hocam dediler (bana böyle derler arkamdan başka şey neyse)
sıcak suda ve ipliksiz özel yün lazım bu iş için onları da artık fahiş fiyatta satıyorlar siz en iyisi bir keçiyle anlaşma yapın dediler
gene ve neyse ki keçiyle anlaşma yapmak benim işimdi,
vardım keçi kardeşin evine kapıyı çaldım çaldım açmıyor bende çağrı bıraktım 
dedim bundan sonra mor yünleri bana yolluyosun o kadar.
işte böyle bir gereksiz öğrenme sürecini de kendi yöntemlerimizle çözdükten sonra gelelim gerçek hayata:
aneeee yufkamı alınacatı? beştaşa inmem ama.