18 Ağustos 2011 Perşembe

kunduz filmini kukla diye çeviren bir zihniyetin ahvaliyiz

Mel Gibson oynamış
Jodie Foster hem oynamış hemde oynatmış.

Konu kukla olunca ister istemez seyrettim tabi.
Tamda seyirlik bir film çıktı. Sadece Mel nasıl kukla oynatmış niyetiyle bile oturulup seyredilir.
Yani nereden baksan filmin gideri var.
Filmin yakın planlarında kunduzu başkası oynattığı açıkça hissediliyor.
Mel aşırı yaşlanmış, Judie ise bir o kadar gençleşmiş gördüm. Yılların bu kadar cinsiyetçi yaklaştığına inanmadım.
Uzun uzun size film eleştirisi yapacak değilim.
(bu işten para kazananların ekmeğiyle oynamayayım akşam akşam)
Sinir olduğum şeyleri de buraya nakşetmezsem günlüğümün gözü açık gider.
Sonuç: her Amerikan filmi gibi mutluluğu evde aramak gerekliliği ile finale adım adım gitmek ve herkesin sarılacağı akide kıvamındaki mutlu son ise insana kunduz olma isteği uyandırıyor netekim....