29 Nisan 2011 Cuma

karışık kuruşuk bir içerik

Önce sandım bu gün hafta sonu, çok sinir oldum,,,hiç sevmem milletin gezdiği günleri,, sonra radyoyu açtım aa baktım power morning team var o zaman bu gün kesin perşembedir dedim kendime,,,,hele de espadril den falan bahsettiler pek hoşuma gitti,,, bende espadril almak hatta dikmek istiyorum ama tabanına ihtiyacım var,,, buradan espadril yetkililerine sesleniyorum bu sezon piyasaya hızlı bir giriş yapın lütfen eskisi gibi düz taban olmak istiyoruz...
Çok enteresn bir çakışma var hayatımda power morning team dinlediğimde mutlaka farmwile de oluyorum çifte eğlence yani...
power morning team e bir uyarım var arada fazla cinsiyetçi hatta masküler erkek muhabeti yapıyolar halbuki kesin dinleyici kitleleri kadındır bunların,, gözüm üzerinizde dermişim,,,,
neyse bir arkadaşım açık radyoda program yapacak buna çok seviniyorum...
yakında sevineceğim şeyler olacak mesela Harakiri dergisi çıkacak...
ve bizim pojelerimiz olacak canım arkadaşlarım sayesinde:)
sadece dünkü buluşma bile bana mutluluk vermeye yetti zaten...