13 Şubat 2012 Pazartesi

dün 13/ taksim - tünel hattı

Önce zencefile uğradım sevgiler şeysi hediyelikleri ön plana çıkmıştı,

şampiyon kokoroçiye gittim
eskiden Beyoğlun'da bir bilboardcuda çalışıyordum,
orada genç bir çocuk vardı. Onunla her öğlen ismini tam bilmediğim (zülküfül gibi bişey)
yerdim. Şimdi o çocuk en ünlü komedyenlerden biri oldu. (el salla el salla) Bir sitcomda başrol oynuyor.
Hey gidi günler deyip ışık hızıyla mektup kırtasiyeye uğradım.

Handan ve tülayla kısa ve öz bir hoş beş yaptık
dövme yaptıracakmış acırmı falan diye biraz bilgi vermeye çalıştım.
Takıla gittim saadet yoktu biri dışında bütün takılarım satılmıştı aldım paraları en yakın Mavide ezdim. Tünelden ayrılıyor takıl onu da deyim bir belgelere geçsin.

Ve final:
vahite uğradım kahve içtik. Televizyondan,
gelecekten bahsettik.
Gerçi benim gelecekten anldığım yarın bilemedin öbür gün ama konuştuk işte
maksat muhaabet olsundu