12 Aralık 2011 Pazartesi

kediler de olmasa neyi paylaşacaktık sosyal ağlarda (ben de dahili)


Ya tam plan yaptım çıkacağım zır kapı,
resmi yazı geldi baya sarı zarf imzalar falan...
Allahım beni askere mi alıyorlar,
değilde Allahım ne ödemedim de haciz geliyor diye açtım zarfı
neyse ki rakam beni aşmıyor,
rahatladım.
Hatta o kadar rahatladım ki gittim saçlarımı kestirdim alış veriş yaptım annemle telefonda uzun uzun konuştum (asla yapmam) dedim ki içimden nasıl olsa devlet veriyor devlet alıyor paralarını madem aracı kuruluşum bir yede
arada bişeyler tırtıklada için de kalmasın..
Sonracığıma gittim "evrenden torpilim var" kitabını aldım tülay çok met etmişti,
en azından arkadaşımla üzerine muhabbet edecek bir şeyler olur dedim .
Kuaförde baya okudum o kadar çok diyeceğim var ki bu yaşam koçlarına...
Neyse sıra onlara da gelecek bitireyim de kitabı.
Yarın iş var kuruma gideceğim önce beni emekli sanan İl müdürlüğünle iyice istişarede bulunmam gerekiyor,
sana en derin sevgilerimle pazartesi (alacağın olsun)